آموزش رابطه جنسی

آموزش رابطه جنسی اصلی بسیار مهم است که باید همه افراد پیش از برقراری یک رابطه به خوبی در مورد آن اطلاعات لازم را کسب کنند. چرا که این رابطه یکی از اصلی ترین و اصولی ترین روابطی است که در آن افراد باید به خوبی بتوانند به فکر رفع نیازهای خود و طرف مقابل خود باشند. این رابطه به هیچ عنوان یک رابطه یک طرفه و یک سویه نیست که افراد در آن تنها به فکر منفعت شخصی خود باشند. در چنین رابطه ای باید بدانید که شما تنها نیستید و این مسئله یعنی اینکه باید به نیازهای طرف مقابل خود هم به خوبی توجه داشته باشید.

اصل اول رابطه جنسی

آموزش رابطه جنسی

همانطور که گفتیم رابطه جنسی به هیچ عنوان یک سویه نیست. شما باید پیش از برقراری یک رابطه جنسی به خوبی آموزش رابطه جنسی را مطالعه نمایید تا بتوانید متوجه شوید که باید علاوه بر تامین نیازها و خواسته های خود باید نیازها و خواسته های شریک جنسی خود را هم به خوبی برطرف کنید. اگر این رابطه را به چشم یک رابطه خودخواهانه نگاه کنید نه تنها شریک جنسی شما از شما آزرده می شود بلکه در بلند مدت این رابطه دیگر به رفع نیازهای خود شما هم نمی تواند کمکی کند چرا که شریک جنسی شما هم دیگر نمی تواند برای شما به اندازه کافی خوب باشد چرا که تجارب خوبی نداشته است.

اصل دوم رابطه جنسی

نکته مهم دیگری که شما در آموزش رابطه جنسی به آن پی خواهید برد این است که در یک رابطه موفق جنسی آن چیزی که در اولویت قرار دارد کیفیت رابطه ای است که شما تجربه می کنید. در بسیاری از موارد افراد بر این باور هستند که تعداد دفعات برقراری یک رابطه جنسی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. در حالی که چنین نیست و شما باید بدانید که آنچه که دارای اهمیت به مراتب بسیار بالاتری است کیفیت این رابطه می باشد که باید در بالاترین سطح ممکن باشد تا بتوانیم به آن یک رابطه موفق جنسی بگوییم.

آموزش رابطه جنسی از این نظر اهمیت دارد که باید بدانید که در بسیاری از موارد ما شاهد زوج هایی بوده ایم که علی رغم اینکه هر شب رابطه خود را برقرار کرده اند اما هرگز به سلامت جنسی نرسیده و در نهایت با مشکلات زیادی روبرو بوده اند. اما باید بدانید که رابطه جنسی موفق رابطه ای است که شما بعد از آن احساس آرامش کنید. بسیاری از زوجین در طول زندگی خود به صورت ماهانه تنها یک یا دو بار این رابطه را برقرار می کنند اما در طی همین دفعات اندک از سلامت جنسی برخوردار شده و به آرامشی که مسلوب و مورد نظر می باشد می رسند و تجربه خوبی دارند.

برای اینکه بتوانید به آرامش کامل برسید و تجربه خوبی را در رابطه جنسی خود داشته باشید شما باید آموزش رابطه جنسی را ببینید تا بتوانید به خوبی با اصول اساسی و اصلی این رابطه آشنا شوید. ما به شما در مورد برخی از مهمترین پایه های رابطه جنسی خواهیم گفت اما اجازه دهید که در ابتدا به شما عزیزان چند اصل بسیار مهم را معرفی کنیم. دو اصل یعنی دو طرفه بودن رابطه و کیفیت رابطه را به شما معرفی کردیم اما در ادامه به شما برخی دیگر از این اصول را معرفی خواهیم کرد. اما اجازه بدهید در ابتدا چند مورد از اهداف اصلی این رابطه را به شما معرفی کنیم که عبارت اند از:

  •     لذت بردن هرچه بیشتر از رابطه جنسی
  •     آموزش رابطه جنسی و افزایش میزان مهارت های برقراری این رابطه برای هر دو طرف
  •     انجام روش هایی برای چند برابر کردن لذت رابطه جنسی
  •     شناسایی بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی

در نظر داشته باشید که نزدیکی بخشی از یک رابطه جنسی می باشد. شما در آموزش رابطه جنسی متوجه می شوید که این رابطه از یک نزدیکی بسیار فراتر می باشد و نزدیکی تنها یک بخش و یا یک مرحله از این رابطه می باشد. نکته ای که بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار داشته باشد این است که بخش عمده شور و هیجانی که در یک رابطه جنسی وجود دارد پیش از انجام نزدیکی اتفاق می افتد. در حقیقت نزدیکی فقط موجب می شود این رابطه به اوج خود برسد و افراد بتوانند با نزدیکی اوج لذت را تجربه کنند اما شور اصلی و حرارت مورد نیاز در قبل از نزدیکی و معاشقه کردن به وجود می آید.

آموزش رابطه جنسی

روابط قبل از نزدیکی شامل چه مواردی می باشد؟

همانطور که به شما گفتیم آموزش رابطه جنسی به شما می گوید که اتفاق اصلی و مهم پیش از نزدیکی و در روابط قبل از آن رخ می دهد. این روابط به صورت کلی معاشقه کردن نام دارد اما این معاشقه می تواند شامل موارد مختلفی باشد که شما باید از آنها آگاه باشید تا بتوانید به خوبی آن را به مرحله اجرا در آورید، این موارد عبارت اند از:

  • به آغوش کشیدن و و بغل کردن یکی از مهمترین اقدامات اولیه پیش از نزدیکی می باشد که در آموزش رابطه جنسی به شدت توصیه شده و مورد توجه قرار دارد.
  • بوسیدن و آمیزش دهان به دهان دو طرف می تواند یکی دیگر از مواردی باشد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • لمس کردن عاشقانه از دیگر اصولی است که باید تمامی اندام را شامل شود و بسیار می تواند موثر و مهم باشد.
  • آمیزش جنسی دهانی یکی دیگر از مواردی است که البته بر اساس خواست دو طرف و به صورت کاملا سلیقه ای می باشد، هرگز شریک جنسی خود را به این نوع از آمیزش مجبور نکنید.

نکته: تمامی این فعالیت ها و مراحلی که به شما توصیه شده و شما در آموزش رابطه جنسی با آن آشنا می شوید در واقع مواردی هستند که توسط طرفین به کار گرفته می شود برای اینکه طرف مقابل به خوبی آماده شود برای انجام نزدیکی. به صورت طبیعی نزدیکی بدون این موارد امری بسیار دشوار و سخت برای دو طرف خواهد بود. در مردان احتمال عدم نعوظ وجود دارد و برای خانم ها به دلایل مختلف عدم آمادگی می تواند وجود داشته باشد. به همین دلیل باید بدانید که آمادگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اگر آموزش رابطه جنسی را جدی بگیرید و این موارد را به خوبی مرور کنید و به آنها توجه داشته باشید می توانید از این معاشقه قبل از نزدیکی استفاده کنید تا نعوظ در مردان در همین مرحله رخ دهد و همچنین واژن خانم ها در همین مرحله نرم تر و خیس می شود و آماده پذیرش می شود. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم این مرحله را به عنوان یک مرحله اساسی برای اینکه شور و هیجان به اوج خود برسد و بدن برای رسیدن به اوج لذت پس از نزدیکی برسد نگاه کنید و این مرحله را بسیار جدی بگیرید.

نکته: اگر شما آموزش رابطه جنسی را ندیده باشید و ندانید که باید در مرحله معاشقه چگونه عمل کنید می تواند این امر برای شما تبعات بسیار زیادی داشته باشد. اگر شما کار را برای خود درست انجام دهید خود شما به تحریک اولیه و شور و هیجان مورد نظر می رسید اما اگر این کارها را برای طرف مقابل خود به درستی انجام ندید دیگر همه چیز برای شما سخت خواهد شد. به همین دلیل توصیه می کنیم که مانع از این شوید که احساس شریک جنسی شما به دلیل عدم آشنایی شما در این رابطه از بین برود.

اصول رابطه جنسی

آموزش رابطه جنسی برای شما مراحلی دارد که شما باید به خوبی این مراحل را بدانید. همانطور که به شما گفتیم در صورتی که شما در این امر نتوانید موفق شوید احتمال دارد که تمام احساسی که شریک جنسی شما برای برقراری یک رابطه دارد را از بین ببرید. از همین رو باید اصول رابطه جنسی را به خوبی بدانید. ما در این بخش برخی از اصول اساسی و بسیار مهم یک رابطه جنسی را به شما معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید بر اساس آن به خوبی یک رابطه موفق را تجربه کنید. مهمترین توصیه هایی که ما به شما پیش از انجام نزدیکی و در مرحله معاشقه داریم عبارت اند از:

  1. بوسیدن را فراموش نکنید

یکی از مهمترین مواردی که در آموزش رابطه جنسی در مرحله پیش از نزدیکی و در زمان معاشقه به شما توصیه می شود این است که حتما سعی کنید که شریک جنسی خود را ببوسید. این بوسه ها می تواند متفاوت باشد. از تمامی بخش های مهم و حساس بدن تا بخش لب ها را می توانید با بوسیدن تحریک کنید. این مرحله یکی از مهمترین بخش ها برای به نمایش گذاشتن میزان عشقی است که شما به طرف مقابل خود دارید.

  1. حتما نوازش کنید

نوازش کردن یکی دیگر از مواردی است که در آموزش رابطه جنسی به شما توصیه می شود. شما باید سعی کنید که با همه وجود این رابطه را حفظ کنید و گسترش دهید. نوازش را می توانید از نواحی گردن شروع کنید و تمامی بخش های مهم بدن را در بر بگیرید. این لمس و نوازش اگر عاشقانه و آرام باشد می تواند تاثیری بسیار زیاد داشته باشد و می تواند موجب شود که شما یک معاشقه بسیار خوب را تجربه کنید. سعی کنید در حین بوسیدن هم نوازش را انجام دهید تا شاهد تاثیر بیشتر این موارد در کنار یکدیگر باشید.

  1. بدن خود را در شرایط مطلوب بهداشتی قرار دهید

اهمیت رعایت بهداشت اندام بسیار بالا می باشد. در آموزش رابطه جنسی به شما توصیه می شود که از همه نظر بهداشت را رعایت کنید. سعی کنید اندام شما عرق کرده نباشد و بوی مطبوعی بدهید. توصیه می شود که مقداری عطر به خود بزنید البته نه به قدری که به هنگام بوسه طعم عطر را شریک جنسی شما بچشد. اندام خود را به خوبی بشویید و تمیز نگه دارید تا اگر اقدام به رابطه دهانی کردید همه چیز برای شما از نظر بهداشتی در شرایط نرمال باشد.

  1. خشونت آمیز رفتار نکنید

یکی از مواردی که بعضا موجب می شود که افراد در رابطه جنسی خود به مشکل برخورد کنند بحث نحوه برخورد با یکدیگر می باشد. آموزش رابطه جنسی به شما توصیه می کند که هرگز خشن رفتار نکنید و تمامی بوسه ها و نوازش های خود را به صورت کاملا آرام انجام دهید. نکته ای که در این رابطه وجود دارد این است که در برخی از موارد یکی یا هر دو طرف علاقه به رفتارهای خشونت آمیز دارند، این خشونت اگر در حدی معمول و منطقی باشد بر اساس سلیقه شریک جنسی خود آن را اعمال کنید اما اگر در اندازه آسیب زننده ای بود حتما سعی کنید با یک مشاور در این رابطه گفتگو کنید.

  1. سعی کنید به صورت متنوع نزدیکی کنید

آموزش رابطه جنسی به شما می گوید که روحیات انسان نیاز به تنوع دارد. این تنوع نباید در تعویض شریک جنسی باشد چرا که در این صورت بی بند و باری رخ خواهد داد و زندگی اجتماعی افراد را تحت تاثیر قرار داده و زندگی های مشترک را نابود می کند. باید سعی کنید که در خصوص تنوع طلبی، این روحیه را برای روش های جنسی خود به کار ببرید. برای اینکه به صورت یکنواخت همه چیز برای شما پیش نرود به شما توصیه می کنیم که محل و نوع نزدیکی و همچنین پوشش و یا نیمه پوشش خود را در زمان این رابطه مدام تغییر دهید تا همه چیز برای شما همیشه جدید باشد.

  1. برای برقراری رابطه دهانی شریک خود را مجبور نکنید

در بسیاری از موارد یکی از طرفین به برقراری یک رابطه دهانی علاقه بسیار زیادی دارد. آموزش رابطه جنسی در این مرحله به شما توصیه می کند که این حق را برای شریک جنسی خود در نظر داشته باشید که از این رابطه خوشش نیاید. اگر با شما همکاری کرد سعی کنید این کار را بدون خشونت و با احتیاط کامل انجام دهید. بسیار از خانم ها به دلیل عدم رعایت برخی از نکات توسط آقایان، از این رابطه لذت نمی برند به همین دلیل اگر همسر شما خود خواسته و تنها برای همکاری با شما اقدام به پذیرش این موضوع کرد سعی کنید که او را درک کنید. آموزش رابطه جنسی به شما توصیه می کند در این شرایط اجازه دهید که همه چیز توسط خود همسر شما پیش برود و شما هیچ اقدام اجباری در این رابطه نداشته باشید.

  1. از چرخاندن و فشار دادن نوک سینه ها پرهیز کنید

بسیاری از آقایان بر این باور هستند که فشار دادن یا چرخاندن نوک سینه ها می تواند عملی تحریک آمیز و بسیار موثر باشد اما آموزش رابطه جنسی به شما می گوید که هیچ خانمی در شرایط عادی از این کار تحریک نمی شود، حتی احساس خوبی هم نخواهد داشت چرا که این کار بسیار درد آور می باشد. به همین دلیل از انجام این کار پرهیز کنید و به جای آن سعی کنید نوازش و مکیدن را انجام دهید. البته در برخی از موارد که خشونت قابل قبول برای خانم ها مورد علاقه می باشد به خواست خود همسرتان و به اندازه دلخواه این کار را انجام دهید.

  1. نقش کلیتوریس را فراموش نکنید

آموزش رابطه جنسی به شما توصیه می کند که به عنوان یک مرد هرگز نقش کلیتوریس را تحریک خانم ها فراموش نکنید. شما باید بدانید که در تحریک خانم ها و رسیدن خانم ها به ارگاسم کلیتوریس یکی از مهمترین بخش هایی می باشد که شما باید به خوبی بتوانید روی این ناحیه کار کنید. این ناحیه از مهمترین بخش ها برای خانم ها می باشد که در برخی از موارد مکیدن می تواند بسیار موثر باشد.

  1. سکوت نکنید و سعی کنید که مدام صحبت کنید

سکوت شاید برای برخی از مردان در رابطه جنسی بسیار موثر باشد اما باید بدانید که خانم ها دوست دارد سکوت نیستند. به همین دلیل آموزش رابطه جنسی به شما توصیه می کند که حتما به همسر خود صحبت کنید. سعی کنید از موارد عاشقانه برای او بگویید و این امر می تواند برای شما بسیار مهم باشد. اگر بتوانید هم صحبت های عاشقانه و هم صحبت های محرک داشته باشید می توانید به خوبی با همسر خود ارتباط برقرار نمایید. به هیچ عنوان در صحبتهای خود از هیچ کس غیری صحبت نکنید و سعی کنید فقط عاشقانه ابراز علاقه کنید.

10.فضای محیط را عاشقانه نگه دارید

آموزش رابطه جنسی به شما توصیه می کند که همیشه سعی کنید فضایی که مربوط به رابطه جنسی شما می باشد و این فضا معمولا اتاق خواب شما می باشد را به خوبی عاشقانه و در شرایط خوبی نگه دارید. این امر می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی روابط عاشقانه شما داشته باشد حتی سعی کنید که در مواقع جر و بحث از این اتاق خارج شوید تا همیشه این اتاق برای شما یادآور عشق و علاقه باشد.

آموزش رابطه جنسی

آموزش اصول رابطه جنسی

ما تا به این بخش با برخی از موارد بسیار مهم در خصوص آموزش رابطه جنسی در زمان و مرحله معاشقه به شما گفتیم و حال زمان آن رسیده است که در خصوص نزدیکی و مقاربت به شما توصیه هایی داشته باشیم تا بتوانید به این واسطه یک رابطه جنسی بسیار خوب را تجربه کنید تا  لذت و آرامش نهایی برای هر دو شما به وجود آید و شما بتوانید به خوبی از این مسئله استقبال کنید و لذت ببرید.

نکته اولی که آموزش رابطه جنسی به شما در مورد این مرحله می گوید این است که این بخش را می توان بخش پایانی یک رابطه جنسی معرفی کرد. دخول و نزدیکی کمترین زمان از یک رابطه جنسی را در بر می گیرد و بیشترین زمان به مسائل مربوط به معاشقه مربوط است و این بخش دیگر بخش پایانی است که باید افراد با انجام آن به ارگاسم برسند و در نهایت رابطه جنسی خود را به پایانی برسانند. رابطه ای صحیح است که دو طرف رابطه در زمان دخول و نزدیکی بتوانند ارگاسم و اوج لذت جنسی را تجربه کنند و با بهترین احساس ممکن به رابطه جنسی خود پایان دهند.

نکته مهم دیگری که در آموزش رابطه جنسی در مرحله نزدیکی به شما باید بگوییم این است که رابطه جنسی موفق و ارگاسم در این مرحله باید ابتدا توسط زن اتفاق بیفتد و بعد از آن مرد با تحریک کمی به ارگاسم برسد. در نظر داشته باشید که اگر مرد به انزال برسد دیگر احتمال ارگاسم زن بسیار پایین می آید چرا که در این شرایط نعوظ مرد از بین رفته و دیگر نمی تواند به همسر خود در ارگاسم کمک کند. البته می شود با استفاده از تکنیک هایی این کار را ادامه داد اما احتمال موفقیت در آن می تواند بسیار پایین باشد.

آموزش رابطه جنسی به شما توصیه می کند که شما سعی کنید به عنوان یک مرد تمامی اقدامات لازم را برای به ارگاسم رسیدن همسر خود انجام دهید و یا به عنوان یک زن سعی کنید که در ارگاسم خود به همسر خود کمک کنید تا ارگاسم زن زودتر از مرد اتفاق افتد. اگر به هر دلیلی مرد زودتر به انزال رسید می شود از طریق روش آمیزش دهانی و دخول با یک انگشت همسر خود را به ارگاسم برساند اما باید بدانید که این روش ها به اندازه ارگاسم در زمان نزدیکی نمی تواند برای خانم ها موثر باشد.

اصول پس از پایان رابطه جنسی

آموزش رابطه جنسی به شما می گوید که شما باید پس از به پایان رسیدن رابطه خود هم آموزش ها را ادامه دهید. درست است که از نظر فیزیکی بعد از ارگاسم کار زن و شوهر در خصوص یک رابطه جنسی به پایان رسیده است اما همچنان رابطه جنسی بعد از ارگاسم هم ادامه دارد. این ادامه دار بودن بیشتر کلامی و بیشتر نزدیک به معاشقه قبل از نزدیکی می باشد با این تفاوت که در این بخش دیگر هدف تحریک کردن نیست بلکه باید دو طرف ابراز علاقه کرده و یکدیگر را در آغوش بگیرند و سعی کنند به یکدیگر احساس آرامش بدهند. صحبت کردن از عواطفی که بین زوجین در جریان است در این مرحله می تواند بهترین پایان برای یک رابطه جنسی کامل و موثر و موفق باشد.

سخن پایانی

آموزش رابطه جنسی بر اساس سه اصل استوار می باشد. اصل اول معاشقه، اصل دوم نزدیکی و اصل سوم پس از نزدیکی می باشد. یک رابطه جنسی موفق رابطه ای است که شامل هر سه این موارد می شود و همه این مراحل را در بر دارد. اگر در یکی از این مراحل به مشکل برخورد کنید باز احتمال دارد که این رابطه شما را به آرامش مطلوب نرساند.